vineri, 8 mai 2009

Uitare

Acei doi ochi albastrii
Eu nu-i mai pot uita
Din seara cea perfecta
Cand luna stralucea.

Si-acele buze dulci
Si sarutari fierbinti
Nu le-am uitat de-aunci
Si simt ca-mi ies din minti.

Si-mbratisarea calda
Din noaptea aceea sfanta,
Cand tu plangeai afara
Si eu stateam ca muta.

Si-ndiferenta doare
Si nu mai pot rabda
Si ma gandesc eu oare
Mai poate fi ceva?

Dar las' sa treaca timpul
Si nu ma cauta,
Cand o sa-mi vezi iar chipul
Vei stii c-am asteptat.

Si daca nici atunci
Raspuns tu nu-mi poti da
Nu vei afla in veci
Cata iubire ti-am purtat.

Pentru CPD

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca va place...in curand o sa apara si altele:D

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt convinsa:)):))
    Wake up nation;;)

    Vezi sa nu uiti sa mai si respiri de atata poezie:D..adica de atata euforie, etc etac and bla bla bla:P

    RăspundețiȘtergere